Subject: FW: Taotlus - Juridica International.2024
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 5 Jun 2024 15:35:55 +0300

From: Peep Pruks <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 4, 2024 4:24 PM
To: Heddi Lutterus <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Cc: Kadi Karus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Taotlus - Juridica International.2024

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Eilse seisuga sain viimased retsensioonid Juridica Internationali
väljaandesse esitatud artiklite kohta.

Eelretsenseerimine algas aprillis ja sai nüüd „ühele poole“. Heameel on
tõdeda, et doktorantide poolt esitatud artikleid oli varasemast rohkem ja
nende tase oli retsensentide arvates igati kiiduväärt. Muidugi järgneb
nüüd tavapärane „protseduur“, kus autorid lihvivad retsensentide
ettepanekute/muudatuste alusel artiklid avaldamisküpseks.

Saadan tänavuse taotluse.

Heade soovidega

Peep